Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

Menghitung Hari Balik Semenanjung

Thursday,15 April 2010,12:28 p.m

Tinggal lagi 7 hari je nak balik semenanjung
Nak balik IPOH!!!
Rindu tahap gaban la aku kat ipoh
Rindu ngn parents,kakak aku,bilik aku,bantal busyuk aku,kuceng2 aku
Arrrgggghhhh!!! aku kat sini lak kene hadapi final exam yg paling semua orang benci
Kene bace notes....panjangnye berjela2
mcm bodo jek aku membacanye....geram betol aku
Kalo notes pendek okenggg la gak...tp x guna gak...coz bkn byk info yg aku ley dpt..
Haihhhhh....bila la aku ley kua dari Bintulu nieyh!!!
Rasa nyesal study kat sini pon ade gak!Tp nak wt cmne kan...semua sudah ditakdirkan
Ape2 pun aku kene gak bahagiakan mak ayah aku =)
tu la cita2 aku =)
Tinggal 3 jek exam aku kene tempuh
By 22nd April 2010...aku dah bole balik!!!!
Alamak...barang x packing lg...
Haduih...
Tu la...asyik men game n dga lagu x abis2...kang aku jugak x dpt balik
Hahahahaha!!
Ckp psl lagu kan...lagu pe korang paling suka ek?
Kalo aku...aku suka lagu Born To Make You Happy by Britney Spears =)
Sedih doeeeeeeeee
Aku pling suka lagu nieyh
Ade kene mengena ngn idop aku la...hehe tu rahsia...
Ok la wea...smpai sini sahaja aku nak cerita...kang aku cerita lagi k?
Assalamualaikum =)

0 comments:

Post a Comment