Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

Kenyang

Malam ni mak aku masak kailan ikan masin...sedap wooo...
Last2..aku terpikir..ade ayam yang belom digoreng dlm peti ais..
terliur kot tgk ayam tu...
Last2 aku goreng...weeeeeee..agak failed kot aku goreng ayam (nyaaaaahaha *laughs~)





















Lepas tu..masak nasik..pastu aku pun makan..
Tnyata btol2 bselera..yela..masakan mak..mana la tak berhantu..haha! (nyum2)

Itadakimasu!!!





















Ni kat bilik mak ayah aku..
saje nak posing..hahaha
Ni la rupe aku masa skrg nie..heeee~
Tak la sehensem/secomel Jyutta Yuki-kun
(nyaaaa~ >o<)




















Tetibe aku tjumpe bende ni tergantung kat cermin almari bilik mak ayah aku..
Teringat masa aku pergi Cameron Highlands 2 hari lepas...
memang syiokkkk oooooo.. (mahahaha
^0^)



















That's all for today..thank you ^_^





0 comments:

Post a Comment