Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

Stressnyeeeeeee!!!!

Tah nape ari neh aku rasa STRESS giler!!
Banyak bende yg aku x sangka terjadi..
arghhhh!
da la aku bangun lambat!!
blogger-emoticon.blogspot.com

duit dah nak abis!
argh!
Nasib bek bln pose...kalo x..dah lama aku meletop dpn org

blogger-emoticon.blogspot.com

Macam emoticon ni la stress aku..grrrrrrr
mcm ade beban atas kepala!


blogger-emoticon.blogspot.com

Bongokkkkkk laaaaaaa!!!!
Da la asyik studyyyyyy jek memanjang dlm minggu ney!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

mmg aku dtg sini tugasnye kne study p0n!!!!
tp AGAK2 la!!!!!!
asyik memanjang jek studyyyy!
da la Malaysia ni panas!!
asyik kene jalan kaki g kelas, g reban ayam, g ladang, g mane2 je kene jalan kaki
waaaaaaaaaaarggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

saba jela aku..
kalo nak maki hamun dpn org xley
kang batal pose aku
jadikla skadar aku maki hamun kat dlm blog aku neh..
hahahaha

blogger-emoticon.blogspot.com

lega sikit ati neh..tapi dianggap dose ke maki hamun kat blog ni eh?
haha lupekan la pasal tu

nasib bek la ble aku stress...msti ade bende bek blaku..
alhamdulillah..hahaha

blogger-emoticon.blogspot.com

aku dapat cuci mata...jumpe ngn owg yg aku suke kat sini (UPMKB)
banyak gak orang yg aku suke kat sini

blogger-emoticon.blogspot.com

hanya aku je yg syok sndri suke diorang..diorang x suke aku pon
wakakakakaakakaka

tapi syok sndri ni best
dapat tgk org tu diam2 tiap2 ari
yayyyyyyyyyy!! tatap muka dia puas2!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

^^
daripada bercinta yg menyakitkan ati..bek x yah
susa kapel ngn org yg ade rupe
kan?tol x?hahahaha

aku admired kat banyak orangggg
jadi jage2 la korang yek..haha

ok la..ni je post aku utk kali ney =)

smoge berjumpe lagi =)

bye2!
blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment