Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

Selamat Hari Raya! ^^

Tinggal 3 hari saje utk aku balik ke rumah aku di Ipoh
ahhhh..x sabarnye rase..nak jumpe mak ayah..
Nak jumpe kakak2 aku (Hazwani Rahman & Kitaro Welling)
Nak jumpe bantal musyuk aku yg dah berkurun aku x gigit dy..haha!
Nak jumpe kawan2 sekolah..
Wahhhhhhhhhh! Bila nak balik ni!!!!
Rasa cm nak memberontak pon ade!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

Bila aku rasa dekat je tarikh aku nk balik...
Aku terasa bahang KEBENGANGAN
x tau kenapa
maybe ati aku asyik pkir nak balik jeeeee..
Sampai diri aku pon x terurus..hahaha


blogger-emoticon.blogspot.com

Susah tol belajar jauh2 di perantauan ni.
Blaja kat sarawak pun dah mcm gila da aku nak balik
Inikan blaja lua negara??
trus mati x idop2 kot aku..
HAHA


blogger-emoticon.blogspot.com

Disini..aku ingin mengucapkan..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

buat semua kenalan yang mengenali diriku..
Especially for my family:Emak,Ayah,Wani,Liza,Ijam(sekeluarga)

My Friends in Ipoh:Syafiq Ahir,Shahrul Izwan

My Friends in UPMKB:Anis,Hafiz Nain,Yana,Eda,Azma,Amal,Nisa,Aizzah,Fiqa,Syirin,Fika,Kay,Nik,Kak Zura,Wana,Ain adnan,Ain Airin

My Cosmate: All DPPM students

And..especially for my 'S'..syg awak! muaks!

Dan ucapan ini ditujukan khas untuk sesiapa jua yang mengenali diriku tidak kira sama ada secara langsung atau tidak langsung =)

Semoga Aidilfitri ini membawa makna kepada kita semua =)

Semoga berbahagia di samping keluarga tercinta di Hari Raya nanti

Semoga Aidilfitri kali ini membawa rahmat dan limpah kurnia dariNya

Amin..
=)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA! ^^

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

MINTA MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP
10 JARI DISUSUN MENGHULUR KEMAAFAN
DARI HUJUNG RAMBUT HINGGA KE HUJUNG KAKI

0 comments:

Post a Comment