Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

"DIA DATANG!"

Dia datang! dengan lenggang lenggoknya~
Dia datang! dengan senyum simpulnya~
Dia datang! dengan kertas examnya~
Dia datang! Buat orang pening kepalanya~

Itulah exam final....

=.="

dan ianya buat semua orang stress termasuk aku...
grrrr~

tapi kan...bila exam final dah nak dekat...
banyak pulak aktiviti yg aku masuk...so membuatkan aku busy..
haha..tapi takpela...daripada bosan duk blaja tiap2 ari kan~ *blaja ke?*

So..Saya mengambil kesempatan ini utk mengucapkan...
GOOD LUCK IN YOUR FINAL EXAM...STRIVE FOR THE BEST K!!

^^



Arini aku busy dengan show teater Anding Didak dengan teater Mayat...
Aku masuk krew pementasan ni sebagai mayat di dalam teater Mayat dan sbg krew props di dalam teater Anding Didak..

Ni antara gambar dewan yg akan digunakan nanti..

















Yang ni pulak antara satu prop yang aku buat untuk pementasan teater Mayat malam ni...


Prop untuk mayat bayi...haha..ok x? macaammmmm  macammmmm!

Malam nanti aku upload lagi macam2 gambar pementasan teater ni k? harap2 malam ni betul2 tak busy...huhuhu...takottt..

Ape2 pun...sabooo jela~ haha

Oleh itu, sebagai penutup blog arini...aku uploadkan sebuah lagu utk korang

^^




T-Ara - Apple is A
*ofcourse A is for Apple...takkan Z is for Apple lak..LOL*

itu je utk hari ni..

TERIMA KASIH YERRR (^0^)/




0 comments:

Post a Comment