Blogger Templates

Followers!

Ok tak?

Pasangan Pengantin Berbogel.

Korang pernah tak dengar kat negara kita ni ade pasangan pengantin berbogel?
LOL

Kat Malaysia ni kalo boleh, pasangan pengantin slalu mementingkan pasal pakaian pengantin
Tapi kat luar negara tidak kot!

Dalam satu artikel suratkabar tempatan, ia ade menyatakan bahawa ada satu pasangan pengantin tidak berpakaian langsung!

Diorang nak JIMATKAN KOS...sebab tu tak pakai ape2 pun...HAHA
Tapi aku tak nak kritik ape2 pasal ni..

Ni contoh petikan artikel dari satu suratkabar tempatan:  


MELANIE SCHACHNER (dua dari kanan) dan Rene Schachner (dua dari kiri) bergambar dalam keadaan bogel di Feldkirchen, Austria baru-baru ini
FELDKIRCHEN, Austria - Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam. Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami." Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.- Agensi


So..ape pandangan korang tentang nie? hahaha
Bagi aku...diorang memang buat kerja gila..haha..tp opps..xmo kritik banyok2..
Korang pikior2 kan la yerrr =)

1 comments:

Lion Kiara said...

adam and eve theme la

Post a Comment